-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: dx-boun...@hard-core-dx.com [mailto:dx-boun...@hard-core-dx.com]
Puolesta Juha Solasaari
Lähetetty: 20. elokuuta 2013 14:54
Vastaanottaja: Suomalaisten DX-lista
Aihe: Re: [DX] Wellbrook-ongelmat

Olisiko tuo UHF-liitin ("suurtaajuusbanaani") ulkokäytössä parempi kuin BNC,
jos näistä kahdesta olisi pakko valita? Ilpo (IJL) varmaan sanoo mikä on
paras - UHF-liittimistähän hän ei tunnetusti pidä.

Varmaankin hiukan auttaa liitintyypistä riippumatta, jos liittimet kietoo
"kumiteipillä" piiloon suoralta sään vaikutukselta.

Ilkan mainitsema "vihreä ruoste" lienee väristä päätellen joku kuparin
yhdiste, kuparikarbonaatti tms.

73 de JTS

- - -