Risto. Ei minusta kimpparaportointi (tai dx-tallenteiden kuuntelu vs aito
(!) dx-kuuntelu) ole mitenkään aluepoliittinen kysymys. Kas kun vain
Helsingissä, Espoossa ja Vantaalla asuu melkoisen paljon jäseniämme.
Ja nimenomaan niitä aktiiveja Lapissa käyjiä...

ps. Mika Mäkeläisellä on tuossa suhteessa järki päässä mielestäni. =)
Minusta DX-kuuntelun täytyy olla yksilösuoritus, muuten menee pohja koko
harrasteesta ainakin pistekeräyilyn suhteen.
Joku voi olla toista mieltä ja demokratiassa sekin suotakoon.

t. Ihan yhteistyöhengessä jäsen 2314, MNi