Luin tuon päätösesityksen.
Edelleen olen sitä mieltä, että HAT:n esitys kokonaisuudessaan vaikuttaa
minusta parhaimmalta, mutta se ei ole esityksessä mukana. :(
K- merkintää (tai mitä tahansa) kammoksun.
Tuo HAT:n esitys yhdestä ylimääräisestä lukemasta QSL-palstalla olisi se
helpoin, Rankissa lukemat olisi niin kuin nytkin.
Tämä on ehdottomasti järkevin ajatus mielestäni nyt.

Kiitos HAT.
Vaikka 1974 taisit viedä minulta tilastoissa TFF- vastauksen
brassariasemalta Radio Capixaba, Vitoria. 4945kHz. =)
Kas kun omaa vastaustani en tilastoihin ilmoittanut.
Kuuluihan tuo reppavasti, mutta oli musta, mutta postimerkkien lähetys
toimi kun vastapuoli niitä keräsi.
Vai oliktko sittenkin eka, mun 28.5.1974
No ei väliä, oli vaan nuoruuteni ajoilta ihan kiva vastaus. :)

t. MNi Hailuodosta