JHU kirjoitti: " Ja päätöksenikin olen jo osaltani tehnyt siltä osin, että
jättäydyn pois rankista ja maanosakohtaisilta palstoilta siitä huolimatta,
mikä annetuista vaihtoehdoista tahansa muodostuu vuosikokouksen
päätökseksi. Tällä tavalla nyt ainakin muutamat kimppavastaukset jäävät
jatkossa (ja jopa taannehtivasti) pois rankista ja palstoilta toisten
mieliä pahoittamasta."
Tämä oli täysin odotettavissa, mutta valitettavasti minusta ei ainakaan se
ihan oikein tapa.

t. MNi