olen postittanut 1.2-22.2. yhteensä 63 sähköpostia tälle listalle- niistä ehkä
3, jotka olen uudelleenpostittanut, koska viesti ei tullut läpi (oli liikaa
viestiketjua mukana). Ihmeellisiin "huumoriviesteihin vastauksia lienee vajaat
5 -jotka siis asiattomia.
keskimäärin 3 viestiä/vrk- pitäisikö vähentää?

Mielestäni viestejä ei ole ollut yhtään liian paljoa- enemmänkin mielelläni
lukisin (siis muilta)

Mutta se olisi tärkeää, että viestit luettaisiin kunnolla ja mietittäisiin,
mitä se on sisältänyt- silloin viestejä voitaisiin muutamalla vähentää---

Mutta delete-näppäin tosiaan jokaisella on- sähköpostilaatikoissa on nykyään
tilaa jokaisella- ja isotkin postit kulkevat vauhdilla minkä tahansa
mokkulankin taakse- testattu on- toista se oli takavuosina, kun isojen
sähköpostien lataus kesti kymmeniä minuutteja- tunninkin- nykyään se on max
muutama 10 sekkaa.

Maailma on kehittynyt.

AHE