Ajattelin, että en hyväksykään noita kaikkia emaileja vaan tiivistään
kuuman keskustelun yhteen mailiin. Näin ihmisten ei tarvitse lukea kaikkia
erillisinä, vaan voivat lopettaa lukekemisen ja deletoida tämänkin. Ne
joita kiinnostaa... lukekaa eteenpäin.

DX aiheiset jutut toki tulevat erillisinä läpi.

----

AHE:

Päällekirjoitustoiminto oli pilannut jälleen muutamia lauseistani
vaikeaselkoisimmaksi kuin oli tarkoitus. Korjaan niistä viimeisen.

po. Noiden kahden piinaavan kappaleen jälkeen toivotan vielä mitä parasta
jatkoa SDXL:n toimijoille ja koko jäsenistölle.

Terveisin,

T: AHE

PS.  Kun yritysmaailmassa asiat "hoidetaan" kutsumalla ulkopuolisia
konsultteja hoitamaan tulehtuneet tilanteet, niin ehkä me dx-maailmassa
onnistuisimme kuitenkin ihan itse keskustelemalla parantamaan tilanteen.
 Toivoisin mahdollisimman monen dx-kuuntelijan saapuvan syksyn
kesäkokoukseen- jopa niin, että harvemminkin käyvät uskaltautuisivat
mukaan. Kesiksessä voisi pitkin viikonloppua järjestää yhteistilaisuuksi
 "nuotiopiirejä", joissa oikeasti positiivisen kautta haettaisiin
dx-kuuntelun parhaita puolia ja käytäntöjä- marjapusssin heittoa niin,
että hiljaisimmatkin saisivat sanoa ajatuksiaan ja innostuksen
lähteitään, mitä dx-uralle on sattunut tai miten dx-kuuntelu tulee
kehittymään.  Ehkä päivän ohjelmassakin voisi olla lyhyitä 5 minuutin
puheenvuoroja, jossa kuuntelijat voisivat kertoa heille tärkeitä
asioista?

----

HAT:

VOI HERRANEN AIKA! Eikö moderaattori jo voisi pikkuhiljaa puuttua asiaan!
Haloo???

Laittaisin dx-listan rankalle moderoinnille seuraavaksi 72 tunniksi (eikä
mihinkään puskuriin), noin alkajaisiksi. -Lienee turha toivo?

73s de HAT

---

MNI:

"    Jonkinlainen pyhän suuttumuksen ilmapiiri, joka nyt on noussut esiin
esim. äänestyksissä mielestään voitolle päässeiden tai tärkeiden postien
haltijoiden keskuudessa (itse otan suurta etäisyyttä kaikkiin näihin
kysymyksiin ja koko tähän politikointiin) huolestuttaa minua enemmän
kuin ne asiat, joista nyt suuttuneet ovat tuohduksissaan. Se ilmapiiri ei
ole liberaalia" kirjoitti HF.

Olen täsmälleen samaa mieltä.

t. MNi

Ja vielä vika pointti, älkää ymmärtäkö viestiäni väärin.
Kaikkien muiden tapaan myös minun on täytynyt oppia työssäni ja elämässäni
se, että plussia, miinuksia ja neutraaleja tulee kohdella samanarvoisesti.
Kas kun lähtökohtana ovat omat tuntemukset, vaikka toinenkin saattaa
viestittää tiedostamattaan juuri samaa, eli negatiiviset tai positiiviset
ja neutraalit tunteet voivat saada kaikupohjaa toisesta.
Silloin tunne on molemminpuolinen, ja kun kaksi ihmistä mukana, tunne lie
myös kaksinkertainen?
Niin rakkaudessa kuin muussakin.
Tämä tästä vain omien kokemuksieni pohjalta.
Kaikenmaailman konsulentit, kouluttajat  ja elämäntapaohjaajat ym lie
toista mieltä.
En heitä ole ikinä lukenut, työssänikin sain tarpeeksi...

MNi

"täydellisten, täydellistä ja virheetöntä tekstiä kirjoittavien ja
muutenkin virheitä tekemättömien herrojen Niiranen ja Forsblom ansiosta
pääsee Suomen DX-Liitto uusin voimin uuteen nousuun." kirjoitti RV.
Jokainen tekee nopeasti kirjoitusvirheitä ja paljon, niin sinäkin.
Se ei nopeassa viestityksessä ole kaiken  mitta.

Todella hienoa, olen tuon käsityksesi (minusta tulkintasi väärin) päässyt
siten koko Suomen DX- historiaan.
Eli olin toinen niistä, joka raunioitti koko Suomen DX-Liiton!
Eli kaksiko siihen vain tarvittiin?
Huoks, järki käteen nyt arvon DX- herrat.
Loanheittoa en ikinä ole harrastanut, huumoria kylläkin.
Mutta jos sekin oli liikaa.
Sanoisinpa, että huumorijutuni eiliseltä ovat saanet jo sellaiset
mittasuhteet, ettei sana naurettava enää riitä.
Voi vaan syvään huokaista.

Mielenkiintoista, Suomen DX- Liiton lopulta raunioitti ja revitti
kappaleiksi vain kaksi jäsentä.
Näinköhän oli...