Viimeinen tiivistelmä ja kohta palataan takaisin normaaliin arkeen?

RKO

---

HF

Moi
Pyydän RV:ltä ja muilta vuosikokoukseen osallistuneilta anteeksi sitä,
että kirjoitin huumoria tarkoittaen viestin ajattelematta, että sen voi
ymmärtää loukkaavaksi.
                                                               73's HF

-----

MNI

Kaksihan niitä, eli eka:

""Kas kun näitä mielikuvia jatkuvasti tulee mieleeni niin nyt tupsahti
pilapiirtäjä Karin kirjan  nimi "Ole totinen toveri."
Tuonkin nimen voi mieltää ainakin kahdella tavalla.
Mielestäni jos viattomalla huumorilla kirjoittaa omia mielikuviaan niin
niitä ei missään tapauksessa ole korvamerkitty kenenkään nimellä eikä
tarkoitettu kuvaamaan muutakaan porukkaa.
Mielestäni huumori on juuri se, jonka avulla pääsee yli kovemmistakin
paikoista.
Mutta kuten sanottu, täysin mitättömästä asiasta on saatu aikaiseksi
käsittämättömiin mittasuhteisiin yltävä jupakka.

Liitostamme sen verran, etten kyllä tätä ole enää aikoihin oikein ole
tuntenut omakseni.
IM tuossa taannoin jo kirjoittikin, että liitto on kääntänyt selkänsä
tavallisille dx-kuuntelijoille.
Mukana olen kuitenkin yrittänyt olla ainakin jäsenmaksun verran.
Sekään vähä ei näytä joillekin riittävän, joten olisiko parempi vaihtoehto
että minä ja kaltaiseni jättäisivät senkin maksamatta?

Pekka Hakalalle: joo tuon Radio Mamin Guatemalasta kuulin 26.2.1989.
Lähetin raportin mukana kasetin, koska aseman pitkä ID tuli kohtuullisen
selvästi.
Asema vastasi parissa viikossa mukavalla kirjeellä.
Samana vuonna kuului  muutamaan otteeseen myös Radio Tezulutlan
Guatemalasta.
Teepä sitten raportti puolen tunnin marimban kilkutuksesta niin, että
nauhalta ainoa erottuva sana oli lyhykäisesti aseman nimi.
Eipä onnistunut raportointi.

t. MNi"

Ylläolevan viattoman viestin kirjoitin aamulla, ja lisään siihen nyt yhden
jutun.

Yhdistystoiminnasta en paljon tiedä ja toimihenkilönä olosta yhdistyksissä.
Iisalmessa asuessani (toki olen karjalainen, syntynyt Liperissä Joensuun
vierellä ja asunut siellä kaikkiaan n. 20v) kaikkiaan noin 16v olin aika
ajoin mukana joissakin touhuissa.
Yhteen aikaan olin Ylä-Savon vihreät ry:n hallituksessa.
Toiseen aikaan olin Ylä-Savon Puutarhaseura ry:n sihteeri.
Ja kolmanteen aikaan Pohjois-Savon Lintutieteellinen Yhdistys Kuikka ry:n
(Nykyinen Lintuyhdistys Kuikka ry) puolesta se jäsen, joka teki Ylä-Savon
osalta viikottain julkaistavan lintutilannetiedotteen BirdLife Suomi ry:lle
julkaistavaksi valtakunnallisesti.
Eli sinä luottamustoimeni.
Eihän se vapaaehtoistyö helppoa ole.
Vikan kohdalla ennen "eräpäivää" nousin aamulla klo 3.00-4.00 työpäivinäkin
tarkistaakseni nippanappa tulleet havainnot (ne kertyi aina tuoksi
aamuksi), lisäsin ne juttuuni ja parhaimmillaan jouduin naputtelemaan
tekstin kokonaan alusta alkaen uudelleen kun tilanne muuttui.

t. Se ja sama MNI, joka on saanut RV:ltä arvonimen sivistymätön
("Sivistymättömyys on sivistymättömyyttä" oli teksti muistaakseni), jonka
voisi kääntää muotoon moukkamainen.
Mutta noita arvonimiä olen saanut täällä ennestään jo ainakin 5-6 alkaen
kukkahattusedästä.
Minulle nimittelyt ovat täysin yhdentekeviä, niistä en valita ja stressiä
ota."

---

MNI

Ja toka:

Ohessa osa kaukaisen sukulaiseni Eino Leinon (yhteinen esi-isämme oli 1688
- 1758 elänyt Michel Nupponen kai jo 8 sukupolven takaa) runosta "Hymyilevä
Apollo:"

"Oi, onnellinen, joka herättää
niitä voimia hyviä voisi!
Oi, ihmiset toistanne ymmärtäkää,