Nyt kun minulla on aika paljon raportteja ulkona niin olen muutaman
kuukauden välein tehnyt perusteellisen googlauksen siitä miten se näkyy
radioden nettisivujen kirjelaatikoissa. Kyllä kannattaa:

http://www.radio41.com.uy/noticias/sociedad/item/19081-estrechando-contactos
-acortando-distancias-radioaficionado-desde-finlandia.html

Samanlaisia on ollut muitakin, mutta toin tuon esille koska asema on
hykerryttävän hyvä.

Miksikö toin tämän esille: Koska kyseinen asema ei ole kolauttanut
kirjeluukkua eikä kilauttanut sähköpostia.  Otin tuosta ruutukaappauksen ja
printtasin sen. Tekstistä ja ääniclipistä selviää että selvä verifiointihan
tuo on.

Ihan sama tilanne saattaa olla muillakin. Asemien kirjelaatikoissa ja
facebooksivuilla saattaa muhia kaikkea kivaa.

Samalla tämä on muistutus siitä, että syyskuu 2014 oli yksi koko
DX-historian paskimmista kelikuukausista. Radio 41 oli WPGG 1450:n ohella
ainoa tunnistettu kilowattiluokan TA-asema. Ja sekin kuului minuutin.

Mutta valoa kohti. syyskuun jälkeen tuli sitten parempia päiviä. Niistä
sitten myöhemmin.

LN