----Alkuperäinen viesti----
Lähettäjä: moukeri.niira...@gmail.com
Päivämäärä: 12.2.2015 16:36
Vastaanottaja: "Suomalaisten DX-lista"<dx@hard-core-dx.com>
Aihe: Re: [DX] Erikoinen verifiointi

Kas, vanha tuttu San Martinin haisunäätä, muistaakseni Zorrilla on suomeksi
haisunäätä. =)
SSS tuosta joskus kirjoitteli DXK:n ja muistaakseni (70-lukua se oli)
mainitsi, että haisunäädän hajuille oli lähtökohtakin.
Oliko se nyt niin, että silloin aseman omistaja oli apteekkari?
Joskus 70- luvulla kuulin myös tuon aseman, Radio Zorrilla de San Martin,
keskipitkillä ja kuunteluaparaattina oli suuresti ikävöimäni Luxor
Ambassador 3398W.
Aivan mahtava keskilaineilla. :)

t. MNi