Löytyy Googlen kartasta.

https://www.google.fi/maps/place/Titahi+Bay,+Porirua,+New+Zealand/@-41.119202,174.820606,13z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x6d3f53aeabf936b1:0x500ef6143a30ee0

Reijo Alapiha

________________________________
From: DX <dx-boun...@hard-core-dx.com> on behalf of Seppo Pirhonen
<sers...@hotmail.com>
Sent: Wednesday, February 18, 2015 1:06 PM
To: Suomalaisten DX-lista
Subject: Re: [DX] ABC hiipuu lyhyillä

"Omaan QSL- kortistooni Oseanian osalta olen RNZ Wellingtonin tarkemmaksi
QTH:ksi kirjannut Titahi Bay, ei Tihati Bay"

Kyllä, Titahi Bay on oikein.

RA Brandonin lopetuksen myötä loppui myös ainakin tällä haava myös RA'n DRM
lähetykset.

RNZI sen sijaan tuntuu pahemman kerran olevan höyrähtänyt DRM lähetyksiin.
Oikeinko niitä laajemmin Oseaniassa kuunnellaan?
Omat kokemukseni ainakin Perseuksen, ja DRM'n vaatimien Dream'in ja VAC'n
virittelystä ja asetusten arpomisista
oli niin stressaavia, että DRM on saanut minun osalta jäädä.

489/SJP