Ja vielä QSL- kortistostani, eli merkintöjäni Oseanian kohdalta:
ABC Perth lähetti näköjään tarkemmin paikkakunnalta Wanneroo ja ABC
Melbourne paikkakunnalta Lyndhurst.
Lyndhurstista tuli myös RA:n lähetyksiä, mutta jostain syystä maan
kaakkoiselta kulmalta olen raportoinut RA- asemista vain Sheppartonin.
Mutta kyllä Lyndhurst ja Shepparton ovat erillisinä myös QSL- tilastossani
1954-1986 kun QSL-tilasto 1954-1969 mainitsee vain Radio Australian yhtenä
sarakkeena ja RA Darwinin vuodesta 1969 alkaen.
Samoissa laatikoissa on myös QSL- tilasto 1954-1977, mutta enpä jaksanut
kaivella enempää.
ABC Brisbanen kohdalle en QSL- kortistooni ole merkinnyt tarkempaa QTH:ta,
eli en liene sitä löytänyt?
Tai lienee sitten varsinaisessa Brisbanessa?
Kyllähän noita wanhoja Werhoja kaapissa olisi jos jaksaisi kaivella.

t. MNi