Mulla on myös kaksi ABC Brisbanen verifiointia QSL-kortin taustasta
kopioidulle monisteelle (jossa kortti siis vinossa! =)) väsättynä, toinen
kirjoitettu koneella ja toinen käsin.
Nuo ovat vuodelta 1989 ja päättelin, että asemalta olivat kortit loppuneet.
Huomasin kyllä, että ABC Emeraldin vastauksesi oli samanlainen. =)
Eli siten kortit ovat loppuneet noihin aikoihin koko Queenslandista. :)

t. MNi

25. maaliskuuta 2015 9.07 alpo.heino...@pp.inet.fi <alpo.heino...@pp.inet.fi