En ole vanha kettu, vain olen joskus menneisyydessä DX-kuunnellut nykyistä otollisemmissa häiriöoloissa ja lokaatioissa [muistaakseni 8 Lapin-pedistä]. Olen ollut tällä listalla nämä pari vuotta asioista tietämätön senkin takia, että asioista tietämättömät usein ovat hakukoneiden varassa.

Jos joku sattumalta jahuttaisiguuglenperästäbingaamaan DX-kuuntelijaksi, hän ei edesautu sillä, että tälläkin listalla FFF:ääjät kimahtelevat jostain yksittäisestä pisteestä.

Omia saavutuksiaan kehumalla ei jälkipolville muistettavaksi jää, sinne jää vain auttamalla muita osaamisellaan ja tiedoillaan. Ja tällä listalla oman käsityskykyni mukaan mm. [IJL] ja [IM] ovat niitä tahoja, joiden hakukoneetkin todistavat haluavan auttaa osaamattomia.

73, IS