Minulla on SDRplay RSP1 ja ohjelmana SDRUno, joilla olen kokeillut myös UTE- kuuntelua:

http://peditio.net/utility/YaBB.pl?num=1473536185/1#1

Kysymys osaltani koskee SDRUno:a, miten hyödynnetään ohjelmassa (mahdollisesti) muistipaikkoihin vastaanotettujen taajuuksien tallennuksia, itse en ole hahmottanut muistiin tallettamista, ohjelmassa on kuitenkin MEM. PANEL -valintaikkuna.