Eipä mun korviin juurikaan eroa.

Ismo

From: DX [mailto:dx-boun...@hard-core-dx.com] On Behalf Of Seppo Pirhonen
Sent: sunnuntai 8. lokakuuta 2017 10.40
To: Suomalaisten DX-lista <dx@hard-core-dx.com>
Subject: Re: [DX] RSP2pro harhatoistot?

Eladin ja Perseuksen ero?

Lähetetty Windows 10 -puhelimesta

Lähettäjä: Ismo Kauppi<mailto:i...@hotmail.fi>
Lähetetty: sunnuntai 8. lokakuuta 2017 10.20
Vastaanottaja: Suomalaisten DX-lista<mailto:dx@hard-core-dx.com>
Aihe: Re: [DX] RSP2pro harhatoistot?

Nyt kun testallut täällä Aihkiniemessä Eladia, Perseusta ja SDRPlayta rinnan
samoilla antenneilla, täytyy todeta ettei SDRPlay kuitenkaan yllä noiden kahden
muun tasolle näin aamusta.
Kaksi ensi mainittua kaivaa helpommin heikot sinkut esiin.

Ismo