> Bi lan horietan informazio eta hausnarketa dezente dago.
> Neretzat, PCren pantailan lasai irakurri ahal izateko baino gehiago
> gainera. "Gehiegitasun" horrek ere eman beharko luke zer pentsa
> Informazio Gizartean.
>
> Amatiño

Pantallarako gehiegi da bai, baina Josuk edo nik prestatuak "Ponentziak"
dira, paperean irakurtzeko pentsatuak izaten diren totxoak...
"Komunikazio" bat izan daiteke arinagoa eta pantailan irensteko modukoa,
baina ponentzia oso bat idazten batek lan apur bat egiten duela suposatzen
da... Horregatik neurria.

Biharko emango dizuet nirearen bertsio inprimagarria, eta powerpoint-a ere
bai. Blogekoak hola kapituluka zergatik doan ere azalduko dizuet, badu
esplikazioa.

Luistxo
Adi gero, mezuak bidaltzeko: [EMAIL PROTECTED]