"Me4ndikute da gehixen hurreratzen dana..."
a ber ba:

"In, fashion, cool eta guai izan nahi badozu;"
...nik uste neban ya banintzala!

"hogei urteren bueltan bazabiz;"
18

" ule asko badakazu;"
buruan behintzat bai

" oaso argala bazara;"
nahi bezain beste ez!

" eta intelektual, hip-hopero, rapero edo pijoa ez bazara balio detsu"
danetik pixkat euki bihar da... zebau barik!

"Ule asko izatiana inportantia da, ze luuuuze laga bihar dozue."
Ile luziak molestau eitxen dit...

"Kizkurra..."
Buruan behintzat ez...

"ipurdi azpittik eruan bihar dira,"
ez dot probau ta ez dakat probatzeko intenziñorik... horretarako fraka barik komoduau izan bihar dalakuan nago!

"Jertsia, beraz..."
Baña modan dauena ez da pixkat ajustauago?

"kantzontzilluak (...) ganorazkuak"
hortan nabil, armarixua renobatzen... azkenenguak Bob Marleyenak, oso polittak! 3 modelo diferente!

"eta garbixak erabilli!"
Neska, hori beti... astero aldatzen ditxut barren!!! (jaja)
...ta badaezpada ilunak badira hobe, holan gutxiago notatzen da...

"Ez jantzi (...) horixak goma gorrixakin eta kriston letra haundixak eta baltzak."
Letretan ze jartzen zeban? por kuriosidad...

"Inkomodua, fijo dala,"
orduan nitaz ahaztu!

" batez be jarritta"
lo ke me faltaba... bazkaldu eta mahaitik autobusera, autobusetik kafetegira, kafetegitik klasera, klasetik autobusera (edo kafetegira eta gero autobusera), autobusetik mahaira afaltzera (edo trenera eta afaltzera), mahaitik sofara, sofatik ordenagailura... egun guztia pisua ipurdi gañian dakat barren! Nik hori ezin dot!

"para lucir hay que sufrir."
seguru ni gehien hurreratzen naizela???????

"Baten batek probatzen badau esango desta"
Nik ez dot uste...

aiama, ze poc fashion naizen...

"leire, faxion biktim"
biktim bestiok bihurtu nahi gaitxuzu!!! hortaz:
leire, faxion berdug!!!

Josu, in, cool eta guai (pailasuen izenak dirudite)