Guk be beti Eztixa deittu izan detsagu eta nik be beti pentsau izan dot izen
kuriosua dala, Oier. Baina ez ikastolia daguan lekuari, pixkatxo bat beheragoko
parajiari.
Gure etxian be biharbada egongo dira erretrato zaharren batzuk baina uste dot
eraikitzen zeuanekorik sekula ikusi barik nekala! Amazabaldegi bertan daguala
dirudi!
Aintzane