*ZORIONAK ibilbide berrian Josu!*
http://www.diariovasco.com/bajo-deba/eibar/josu-mendicute-candidato-20180219203814-nt.html

Ez daukazu lan makala aurretik! ANIMO!

Mezu bakarra udaleko politikari *GUZTIENTZAT:*

*Noiz hasiko zarete udalean gazteongan pentsatzen? 29 urteko emakume ta
autonoma moduan, argi esango dut: gazteontzako ez dago etorkizunik
eibarren.  *

*Etxebizitza alorra, lan prekarietatea, Alfa (ekonomia), kultura zerbitzu
eskasa ta gaizki kudeatua, berdintasunaren aldeko ekintza gutxi... Horrek
lau puntuak eibarren nahiko makal daudela esango nuke. Eibar laster
GERONTOLOGIKO bat izango da, ta gazteok ihes egingo dugu Donosti/Bilbo edo
atzerrira. Gai SERIOA da. *
* Eibar ezin da izan Ipurua eta dosdemayoko poteoa soilik.  Herri hori
eraikitzea nahi bada, behintzat, ni banoia!*

Badakit errezena kexatzea dala, baina beno, eraikitze aldera. Kontzientzia
ta kritikotasun pixkat bihar dau etorkizuneko udalak ta gizarteari
begiratzea eta entzutea. Berdina eta ezberdinari. Izan zirenei eta izango
direnei.

Animo danoi eta egurra!
Zorte on!

Ane

*          Ane Urkiola ** | Komunikazioa *
*| Ikus-entzunezko Produkzioa & Zuzendaritza **|*
*      aneurki...@gmail.com <aneurki...@gmail.com> | 639976232*