Eskerrik asko!

Bai, jakina da IGNren datubasean gauzak ez daudela guztiz ondo. Adibidez
Karakate alboan badago "Karate gan" toponimo bat   ;-)

Asierrek ahoz esan dit Marlaska izenak ez daukala itxura euskaldunik. Bila
ibili naiz nere aldetik eta toponimo moduan ez dago horrelakorik IGN-ren
datubase osoan.

Nire hipotesia (kontuz, guztiz oinarririk gabekoa!) hauxe da: Grande
Marlasca epaileak bere abizenaren erreferentzia bila IGNko fitxa aurkitu
zuen eta ordutik uste du bere abizena eibartarra dela eta horregatik jarri
zuen K-rekin.

Gari

Hau idatzi du Asier Sarasua (asara...@gmail.com) erabiltzaileak (2020 urt.
10, or. (20:34)):