Bueno, Leire, parkatu kontra eittia, baina ni ez nitzake hasiko zer dan zer
baino gogorragua esaten, badaezpada... Bakarrik egotia gogorra da, duda barik,
baina beste egoeren antzera, gauza txarrak eta onak be eukiko dittu...
aintzane

    En sábado, 9 de mayo de 2020 14:27:45 CEST, leire narbaiza arizmendi