Witam,

mam EKG-20081106 uruchomione na Screen version 4.00.02 (FAU) 5-Dec-03.

W trakcie pisania zdarza mi sie ze cos sie blokuje i nie moge juz nic
dalej napisac (nawet w polowie wyrazu), nic tez nowego nie pojawia sie
na ekranie (zmiany statusow itp.) wszystko jakby sie zamrozilo w obu
kierunkach.

Mozliwe ze szybko piszac przypadkowo wcisnalem jakas kombinacje klawiszy
ktora to robi, ale ostatnio zdarza mi sie to dosc czesto i nie wiem jak
zmusic EKG aby zaczal spowrotem przyjmowac ode mnie znaki i wyswietlac
swoje.

Probowalem CTRL-A CTRL-S i CTRL-A i S ale to chyba nie to.

Prosze o pomoc,
Dzieki

Adam MaƂysz na aukcji!
Zobacz: