> readline czy curses?
>
> jesli pierwsze -- moze przelaczasz się w tryb vi -- ctrl-e z tego
> wychodzi.
> a ogolnie jesli nacisnales sobie ctrl-s -- sprobuj crtl-q :-)
>
> HTH
> podrawiam,
> --
> Michał

mam curses, wciskalem tez ctrl-q zapomnialem o tym nadmienic :-) ale to
nie pomaga. ctrl-e tez nie, [ctrl-a l] dziala w sensie takim ze widac
odswiezenie, jednak nic sie nowego nie pojawia, a powinno chocby okno z
nowa rozmowa.

Wydaje mi sie ze to EKG sie zawiesilo, bo mam zdarzenie ze kazda
przychodzaca wiadomosc wrzuca mi do pliku. Plik ten byl ostatnio
zmieniany ponad godzine temu, a z innego numeru pisalem do siebie
wiadomosci wiec gdyby to byl tylko problem freezu outputu to ten plik z
logami uzupelniany bylby dalej wiadomosciami ktore do mnie przychodza, a
nie sa.

Moge oczywiscie zabic proces i uruchomic na nowo i pewnie tak trzeba
bedzie zrobic. Ale myslalem ze to cos ze screenem. Chyba ze ktos bardzo
chce dojsc do tego dlaczego EKG sie zawiesilo i powie mi co mam z tym
dalej zrobic :)

pozdrawiam,
MK

Barwy Szczęcia to Twój ulubiony serial?