Řekni mi PROČ proboha musím čarovat se jménem, či příponou jakéhokoliv
souboru, jehož obsah si chci prohlédnout, aby mně jeho obsah textový editor
milostivě ukázal? Co je jemu do významu obsahu souboru - pro něho to mají
být data a nesmí mně mluvit do toho, jestli je ochotem mně to ukázat, nebo
ne a v každém případě, je-li toho schopen - a to v každém případě
schopen je, v nehorším jako hexa - mně to ukázat musí. Nemůže v této
své základní funkci rozhodovat za uživatele: toto ukážu a toto ne. Editor
má být především editor a ne organizér spouštění čehokoliv - to může
být jako dodatková funkce, ale primárně má být editor a pokud chce i
dělat něco jiného, tak na to nesmí tvrdohlavě trvat.
A mimochodem:
a) ať je mně to k něčemu, nebo ne, usmyslel jsem se na soubor podívat - a
to stačí, žádných dalších důvodů není zapotřebí
b) dovedeš si představit .lnk z jiného počítače s jinou strukturou
adresářů? Já ano.

--
<http://forum.pspad.com/read.php?6,46431,46902>
PSPad freeware editor http://www.pspad.com