Proč něco asociovat s textovým editorem? Já chci spustit textový editor,
dát mu "Otevřít soubor", vybrat nějaký (libovolný) soubor, v daném
případě .lnk, jindy je to .txt, jindy zase .... a už koukat, co je uvnitř.
Až teď mně to docvaklo: Ty jsi si myslel, že jsem např. poklepal na soubor
.lnk a očekával samospuštění textového editoru? Pokud ano a být to za
starých časů, tak te za tuto těžkou urážku vyvu na souboj B-]!
Ne, já prostě chtěl v PSPadu otevřít soubor .lnk a při tom
normálnímotvírání se stavěl na zadní a to mě jaxi znervóznělo, já to
nechtěl otevírat za přispění asociace!
Tas kord! :)

--
<http://forum.pspad.com/read.php?6,46431,46904>