Já vím, že to vypadá blbě, ale fakt se mi to děje, a to i po kompletní
přeinstalaci PSPad na verzi 4.5.8 (2500), předtím s výmazem adresáře
PSPad, se zrušením uživatelských dat a s výmazem klíčů z registrů.

Zde je obrázkový postup: http://leteckaposta.cz/969113872

1. otevření souboru E:\frmDCPre.pas
2. porovnání otevřeného souboru se souborem F:\frmDCPre.pas (soubory
stejné)
3. provedení změny souboru F:\frmDCPre.pas (PSPad hlásí změnu)
4. po potvrzení načtení aktuálví verze souboru - odpověď Ano
5. po CTRL+R, změna provedena v obou oknech, doplněn text na ř. 12121
   --> zde je chyba, oba panely ukazují stejný obsah souborů
6. zavření PSPad, opakování postupu 1. - 4., zde je porovnání správné

--
<http://forum.pspad.com/read.php?4,62422,63440>
PSPad freeware editor http://www.pspad.com

Odpovedet emailem