Zdravím,
nedávno jsem začal v PSPadu psát i prosté texty obohacené Unicode znaky,
jako jsou emotikony (zadávám je přes Win+tečka). Hodně jsem se divil, že
PSPad tyto znaky vůbec nezobrazuje, viděl jsem místo nich jen mezery, až mě
nějak napadlo zvolit Zobrazení znaků MS-DOS a ejhle, ony se náhle začaly
zobrazovat! Jenže tato volba se vždy po ukončení vypne a já bych ji chtěl
nechat stále zapnutou. Poradíte, jestli to lze, třeba nějakým
SpecialSettingem nebo proměnnou prostředí, nebo by se to muselo
implementovat? Moc rád bych to takto měl pořád, netušil jsem, že se jinak
Unicode znaky (rozumějte ty s vyššími Unicode hodnotami) ignorují.

--
Peer

<https://forum.pspad.com/read.php?1,77158,77158>
PSPad freeware editor https://www.pspad.com