Tak mám další chybu i s vypnutým code foldingem - asi jej můžeme
vyloučit. Jen to bylo v této chvíli maličko jiná chyba - ten Y se dvěma
tečkami se objevil tentokrát až na dalším řádku - TAB+} zůstal
nezměněn a znak se objevil až na dalším řádku který byl původně
prázdný.

A také v tomto případě určitě nešlo o kopírování ze schránky. Jen
jsem otevřel soubor a v něm jsem změnil ručně 6 znaků a dalších 8 dopsal
a uložil. Jediné kdy jsem použil schránku bylo na začátku kdy jsem použil
ctrl+F a vložil název hledané funkce.

Nějaké další tipy na to co zkusit/vypnout?

--
<https://forum.pspad.com/read.php?4,76932,78683>
PSPad freeware editor https://www.pspad.com

Odpovedet emailem