selamlar,

headerlari client'a yolladiktan sonra \r\n\r\n yolluyorsunuz di mi?
HTTP protokolu header'larla content arasinda iki adet <CR><LF>
olmasi gerektigini dikte eder. Bir de, yanlis hatirlamiyorsam,
birkac byte content length'i belirtiyor. HTTP/1.1 RFC'sini okuyun.

C algorotmanizda bir sorun gorunmuyor, fakat byte byte yollamaniza
gerek yok.

--
"When all else fails, read the instructions -- Murphy's Technology Laws"

Murat Balaban
http://www.enderunix.org