From: Gokhan [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Tuesday, October 26, 2004 1:09 PM
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: Re: [freebsd] FreeBSD kurulum!

Selamlar,

VMware içindeki device seçeneklerini yollayın listeye. Hangi donanımı nasıl
görüyor FreeBSD, bu önemli.
Sanal makina açarken Custom/Other FreeBSD dediniz mi?
Sonra en son seçenekten bir önce Advanced deyip, ide disk için persistence
seçmelisiniz.
Yani diske ne yazılacaksa hemen yaz demelisiniz. Diskinizin ide oldugunu
kabul ediyorum. Bu sorun çıkartıyor.
Kuruluşa geçince boot loader yüklediğinize emin olun. Hepsi bu başka bir şey
yok.
Aynı sistem bende çalışıyor.
En son vmware sürümünü kullandığınıza emin olun bu arada.

Kolay gelsin
Gökhan