Merhaba,
www.akcakaya.org/openwebmail/ ile erişilen alanı virtual host tanımlayarak mail.akcakaya.org ile ilişkilendirdim. Çalışıyor ancak mail.akcakaya.org 'daki resimler gelmiyor. Virtualhost tanımına resimler ile ilgili nasıl bir satır eklemeliyim. Resimler  /usr/local/www/data/openwebmail/images/   konumunda, benim virtual host tanımlarım ise aşağıdaki gibi.

NameVirtualHost *:80

# mail.akcakaya.org
<VirtualHost *:80>
ServerAdmin [EMAIL PROTECTED]
DocumentRoot /usr/local/www/data/openwebmail
ServerName mail.akcakaya.org
ErrorLog /var/log/error_akcakaya_mail.org
TransferLog /var/log/access_log_veli.org
</VirtualHost>

# www.akcakaya.org
<VirtualHost *:80>
ServerAdmin [EMAIL PROTECTED]
DocumentRoot /usr/local/www/data
ServerName www.akcakaya.org
ErrorLog /var/log/error_akcakaya.org
TransferLog /var/log/access_log_akcakaya.org
</VirtualHost>

Şimdiden teşekkürler,
Kolay geldin...

Cevap