Merhabalar,

Freebsd 5.4 uzerinde test amacli bir fw kurmak istiyorum.

Hem freebsd de yeniyim hemde bu iki uygulamanın farklarını bilmiyorum.

Artıları eksilerini belirtebilirseniz sevinirim.

FW Kullanma amacim local agimdaki PC leri internete cikarmak. Bunu yaparken hem port numarasi hem ip  bazinda filtreleme yapabilmek. Ayni zamanda NAT yapabilmek. Bant genisligi kontrolu yapabilmek (galiba dummy net isimli bir uygulama ile yapiliyor.) Ayni zamanda p2p programlari ve msn gibi programlari engelleyebilmek...

Biraz cok sey istedim gibi ama..

Yardimlariniz icin simdiden tesekkurler.

Cevap