Merhaba,
Gerçi freeBSD ile doğrudan ilgili değil ama ilgilenmiş arkadaşlar olabileceğini düşünerek sormak istedim. x7chat'i ( http://www.x7chat.com) sisteme belgelerinde anlatıldığı gibi yükledim, ancak sisteme giriş yapıldıktan sonra herhangi bir işlem yapılamıyor ve tekrar giriş ekranına dönüyor. Admin paneline girilemiyor. Sorun neyden kaynaklanabilir, bir fikri olan var mı? Daha önceden bu scrip'i kullananlar yardımcı olabilirse sevinirim.
Chat script'ini test etmek için http://www.akcakaya.info/~veli/x7chat/ adresine bakabilirler. Sorun oturum ayarları ile ilgili olabilir ama hangi ayara bakacağımı da anlayamadım. İlginize teşekkürler...

İyi çalışmalar...

--
v e l i   a k ç a k a y a

Cevap