Date: Fri, 14 Dec 2007 12:47:44 +0000
From: [EMAIL PROTECTED]
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: [FreeBSD] driver

Merhabalar,
Yeni aldığım msi notebook'a All diyerek Full freebsd kurdum ancak sanırım ati
x200m ekran kartını görmediğinden dolayı(dmesg'de ona ait bi şey görmedim.)
startx dediğimde ekran karmaşık görünemez şekilde kalıyor.(yani çizgiler falan)
Sormak istediğim bu ekran kartı (yada çekirdekte olmayan herhangi bir
aygıtın,wireless kartınıda görmedi)sürücüsü nasıl yüklenir.
şimdiden teşekkür ederim.

       Sent from Yahoo! - a smarter inbox.
Yeni nesil Windows Live Servisleri’ne şimdi ulaşın!
http://get.live.com

Cevap