From: salih <[EMAIL PROTECTED]>
To: freebsd@lists.enderunix.org
Sent: Friday, December 14, 2007 2:47:44 PM
Subject: [FreeBSD] driver

Merhabalar,
Yeni aldığım msi notebook'a All diyerek Full freebsd kurdum ancak sanırım ati
x200m ekran kartını görmediğinden dolayı(dmesg'de ona ait bi şey görmedim.)
startx dediğimde ekran karmaşık görünemez şekilde kalıyor.(yani çizgiler falan)
Sormak istediğim bu ekran kartı (yada çekirdekte olmayan herhangi bir
aygıtın,wireless kartınıda görmedi)sürücüsü nasıl yüklenir.
şimdiden teşekkür ederim.

Sent from Yahoo! - a smarter inbox.

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta'da

Cevap