From: Metin KAYA <[EMAIL PROTECTED]>
To: Omer Faruk KAYA <[EMAIL PROTECTED]>
Cc: freebsd <freebsd@lists.enderunix.org>
Sent: Tuesday, April 1, 2008 6:40:39 PM
Subject: Re: [FreeBSD] Kullanıcıya root yetkisi vermek?

>Merhaba arkada�俽ar

Merhaba,

>adduser ile olu�妷urdu�帒m USR kullan覺c覺s覺na nas覺l root yetkisi verebilirm?

Bu kullanicinin grubunu wheel olarak ayarlarsaniz kullaniciya root yetkisi
vermis olursunuz.
>Ayr覺ca daha 繹nceden girilen komutlara 羹st tu�帒 bas覺larak
>ula�个彬abiliyor.�𨭥ceden girilen komutlar覺nas覺l silebilirim?

"history -c" ile komut gecmisini silebilirsiniz.

Kolay Gelsin...

You rock. That's why Blockbuster's offering you one month of Blockbuster Total
Access, No Cost.

--
Metin KAYA
EnderUNIX Software Developer          Endersys Software Engineer

You rock. That's why Blockbuster's offering you one month of Blockbuster Total
Access, No Cost.
http://tc.deals.yahoo.com/tc/blockbuster/text5.com

Cevap