Ahoj,

já myslím, že to celkem dává smysl. Národní geoportál INSPIRE má harverstovat
všechna data v ČR produkovaná státní správou. Nic nám nebrání, udělat si vlastní
katalogovou službu pro všechna ostatní data.

Pokud není nějaký jiný zájemce, hostovat to může server Geosense, což je
předběžně dohodnuto.

Nějaké námitky? Někdo jiný se serverem? Mooožná by to mohl dělat někdo z
akademické obce, aby to bylo víc neutrální?

Jachym Cepicky
e-mail: jachym.cepicky at gmail com
PGP: http://les-ejk.cz/pgp/JachymCepicky.pgp
@jachymc