No, to já právě nevim, to musim spočíst. Mam jen dvě sady bodů x, y, id.
Chtěl jsem vzít ty rovnice, pro vypreparovat z toho ty parametry, spočíst
pro všechny šestice párů (za předpoladu, že hledam a,b,c,d,e,f), udělat
průměr, vyházet autlejery, možná nějak to zregresit v r.
Ale nemam právě ten obecnej tvar rovnice. Asi bysem ho byl schopnej
odvodit, ale neni to pro mě už moje domácí disciplína.

Je;