Zdar,
sorry že reaguju až teď, každopádně mam nachystanejch pár povídání (slajdy
http://www.slideshare.net/panciba/gisvs-mapy-naihnedcz nebo
http://www.slideshare.net/panciba/mapovani-komunity  či
http://www.slideshare.net/panciba/maps-in-ihneddata  o tom, jak se dají různá
státní data vytěžit a použít. Cílem je spíš ukázat, že to jde, a naznačit jak,
ne ukazovat hotovej kód. A jelikož mám po akademiky slabost, rád tam k nim
zajdu za dobrý slovo, případně ten líh ;)

--

S pozdravem

Honza Cibulka

http://datastory.cz