No, ale čim si pomůžeš u bodů, když to dáš do topojsonu? Proč vlastně
body rvát do jsonu? Já si myslim, že nejúspornější bude csv a myslim si,
že by to mělo jít i nějak načtvercovat, aby se to nemuselo tahat celý,
případně udělat i nějaký agregace, vidim, že to máš taky po čase, já
bych to asi rozhodil do souborovýho systému.
Je;