"aborting"#"abortando"#"cancelando"#"interrompendo"
"abort"#"abortar"#"cancelar"#"interromper"
"aborted"#"abortado"#"cancelado"#"interrompido"

Xa que "abortar" é un termo desaconsellado en tódalas guías que levo lido,
creo que sería máis axeitado empregar:
"abort"#"interromper"#"cancelar"#"abortar"

MB