Boas a todos,

Como falamos de difundir a labor da comunidade de tradución de software
libre e facela extensible ao resto da sociedade, estou traballando na
elaboración dunha reportaxe para a súa difusión en medios xeneralistas.

O ideal sería que todos fornecésedes algo para que saise unha reportaxe
interesante e con distintas perspectivas do asunto. Deste xeito,
poderiades incorporar citas, opinións, cifras, información de proxectos...)

Xa sabedes que o meu coñecemento sobre este mundo está aínda moi
limitado, así que vos mando o texto que eu redactei e espero que vos o
completedes coas vosas aportacións.

Moitas grazas de antemán e un saúdo a todos. Irene

P.D. Prometo facer un curso de fotografía avanzado para o vindeiro
encontro ;-)

--
Irene Touriño Eirín - Mancomun.org
Centro de Referencia e Servizos de Software Libre de Galicia