O Mércores 14 de Maio de 2008, Irene Touriño escribiu:
> Xa sabedes que o meu coñecemento sobre este mundo está aínda moi
> limitado, así que vos mando o texto que eu redactei e espero que vos o
> completedes coas vosas aportacións.

A falta de lelo con máis tempo e de forma máis pausada, chamoume a
atención este parágrafo:

"Por esa razón, as persoas máis experimentadas neste ámbito traballan
directamente sobre o código fonte da aplicación con
tradutores instalados no propio computador tal como son o Kbabel, o
Poedit..."

Non se traballa directamente sobre o código fonte da aplicación (por
fortuna), xa que os programas adoitan estar internacionalizados. E os
programas como kbabel, poedit, etc non son tradutores, senón máis ben
programas de asistencia/axuda á tradución (CAT).

http://en.wikipedia.org/wiki/Computer-assisted_translation

--
"Only after the last tree has been cut, only after the last river has
been poisoned, only after the last fish has been fished, only then you will

Responderlle a