O das mensaxes duplicadas é problema meu, teño como conta principal a
mabishu.com e despois doume de conta que estou dado de alta coa do glug.
De seguro que o administrador da rolda non está botandome "flores"
precisamente.

Subin o pdf. Para que así non dea problemas. Xa está subida a última
versión. En breve o subirei cunha nova á páxina do glug.es

Leandro Regueiro escribiu: