Boas,

Pois siguen dándome caña. Como o evento este ten que ver coa língua, van
incluílo dentro do programa de actos que fai a Xunta en torno ao día das
letras galegas, que como sabedes cadra co día de internet.

Iso é unha noticia estupenda por que vai axudar a difundilo e que apareza
nos xornais, na televisión e todo iso, pero é un rollo por que non me
avisaron e tiven que tirarme a tarde preparando a "ficha do evento" que
vos xunto co rogo, prego de que non me insultedes moito se metín a pata
nalgo. Como pedían imaxes extraín as do PDF que nos enviou o deseñador.

Tratei de condensar o que eiquí fomos decidindo; se puxen algo mal por
favor enviádeme a corrección antes do luns. Espero non meter a pata e non
ter posto nada inconveniente.

Teño que envialo xa por que me comprometín a facelo hoxe, pero insisto:
calquera erro gordo que vexades avisade no correo, antes do luns iso sí,
e procuro enmendalo.

PS: Aínda non lle perguntei a Ramom Flores se pode vir, pero sí que
plantexei o tema en Trasno, non vaia selodemo o resto da xente xa
confirmou até onde eu sei. En caso de que Ramom non poida imos ter que
buscar alternativa: propoño dende xa a Nacho de GNOME. Non fun capaz de
facer cadrar a proposta de Reverso en ningures, non sei o domingo si
sería posibel.

Saúdos,

Leandro Regueiro escrebeu: