Dacordo; recibín correo de Ramom Flores suxerindo que viñera alguén do
relevo xeneracional de Trasno; penso que sería boa idea e así o dixen na
lista de Trasno.

En tanto agardamos pola decisión que tomen en Trasno incluínte na mesa
redonda por GNOME.

En canto teñamos decisión de Trasno, procedemos co que iles nos digan.

Saúdos,

Nacho escrebeu: