KINI SUDAH TIBA MASANYA UNTUK ANDA MENJADI USAHAWAN INTERNET YANG BERJAYA
  Tumpukan pada yang satu ini  dan anda pasti berjaya…..

            Jumlah komisyen anda sebulan

              RM3,336,670,003,336,750,000.00

         Direct ke borang pendaftaran :
     www.bio-asli.desaku.net/daftar.asp?id=naguib      Untuk mendaftar dan
untuk mendapatkan maklumat lanjut , sila klik link ini .

    Kelebihan bila disapu / untuk suami.

   Suami akan jadi lebih perkasa dan tahan lama..xxx
   Isteri boleh mencapai puncak sehingga 3 kali
   Menyegarkan dan menghangatkan
   Pelayaran  lancar dan jauh...
  Cara memakainya sangat mudah.

   Lepas mandi petang (6.00pm~hingga 7.00pm) sapukan pada alat kelakian, pukul
9.00 malam boleh guna dan berkesan sehingga 7.00 pagi (10 jam)

      Pengguna 1 :  (Minta nama dirahsiakan) : Bujang kahwin Janda;  Sepang.
      " Saya ditakdirkan baru bertemu jodoh (2005) dengan seorang janda. Dalam
setiap perhubungan suami isteri, saya sentiasa tewas sebelum isteri menamatkan
pusingan pertama. Kini dengan VCO Power 31 Bio-Asli (For Men) saya mampu
mengatasinya dengan 3 pusingan berbalas 1. Sehingga kini saya belum pernah
tewas lagi."
      Pengguna 2 : (Minta nama dirahsiakan) Status : Sudah berkahwin 12 tahun.
      " Huuh............dia terpaksa minta 'adjourn' (waktu rehat) sebelum saya
menamatkan perlumbaan."

   Pengguna 3 ( Saya sendiri) : “ Satu jam,  Tiada masalah “.

  LANGKAH 1
  DAFTAR PERCUMA, BELI SATU PRODUK YANG BERHARGA RM25(PALING KURANG), HANTAR
EMAIL KE KAWAN UNTUK LAKUKAN PERKARA YANG SAMA. KAN SENANG NAK DAPAT DUIT…..
SEMUDAH  ABC.
  LANGKAH 2
  EMAIL KEPADA SEBERAPA RAMAI KAWAN  YANG BOLEH ( SEKIRANYA ANDA INGIN
MENGGUNAKAN BANNER INI UNTUK PROMOSI, JANGAN LUPA UNTUK MENUKAR ID DI ATAS
KEPADA NAMA ANDA.
  Ingatan: Beli satu produk ,  Penghantaran dalam tempoh 1 minggu. Beli 2
produk, penghantaran  2 hari.  Kalau nak  cepat beli 2.  1 guna sendiri dan 1
lagi jual . Ikut harga runcit.  Selamat maju Jaya.