JIKA NAK BUKA KEDAI  PREPAID

                Peluang ini  cukup mudah. Hanya perlu usaha gigih untuk
berjaya, sedikit modal pusingan  (dalam lingkungan RM100 – RM150 sahaja) dan
kredit panggilan telefon bimbit  yang boleh digunakan.

                IKUTI LANGKAH BERIKUT:

                1) Daftar  keahlian di - http://prepaid4u.net/?id=miorsazali

                2) Bayar  yuran keahlian RM65 sahaja ke akaun dibawah (akan
dapat modal awal RM11 dalam  akaun mymode anda). DISKAUN KHAS akan saya berikan
jika anda ingin  jadi VIP saya sebelum 15.05.2007. (Sila emel saya / SMS untuk
ketahui diskaun  berkenaan).

                            Bank:  Maybank Bhd
                            No.  akaun: 114496020621
                            Nama:  MIOR SAZALI  BIN MIOR AHMAD
                            Emel:  [EMAIL PROTECTED]
                            No.  telefon: 012-4345485

                3) Sila SMS  saya setelah pembayaran dilakukan. Saya akan
daftarkan keahlian VIP anda.

                4) Jawab  ‘YES’ pada mesej yang dihantar oleh gateway mymode.com

                5) Dapat  no. PIN 4 digit. Simpan no. PIN ini untuk setiap
transaksi dengan gateway  mymode.com

                6) Masukkan  sejumlah modal ke akaun mymode anda melalui arahan
pindahan wang Maybank atau  cash deposit di kaunter Maybank.

                7) Hantar  arahan update akaun kepada gateway mymode.com.

                8) Setelah  arahan update diterima, telefon bimbit anda kiti
merupakan kedai prepaid.

                Antara objektif membuka kedai  prepaid ini adalah:

                1)  Menyediakan khidmat sosial kepada pengguna prepaid (sebab
untung memang tak  banyak). Berbakti untuk diri sendiri dan masyarakat
sekeliling.

                2) Dapat  mempelajari teknologi SMS dan kuasa rangkaian
telekomunikasi.

                3) Anda  dapat buka perniagaan sendiri secara kecil – kecilan
(berjinak – jinak dengan  IKS).

                4) Peluang  menambah pendapatan (ada ganjaran, pangkat dan
bonus yang disediakan bagi mereka  yang aktif menjual dan menaja).

                Sebarang  masalah / pertanyaan, sila emel atau SMS saya.
                Terima  kasih.