Assalamualaikum wbt

  Di ambang merdeka, saya telah dikecam oleh seorang hamba Allah.  Beliau
mengatakan saya tamak dan memperbodohkan orang lain.  Saya tidak menyalahkannya
sama sekali malah berterima kasih di atas komen ikhlas beliau.  Kalau bukan
kerana beliau, saya tidak mungkin berusaha keras sebegini.

  Mungkin silap saya kerana tidak menjelaskan bagaimana Program Duit Halal
bekerja.

  Biar saya ceritakan serba sedikit latar belakang saya.  Pertama, saya tiada
terniat langsung untuk menjadi tamak haloba apalagi memperbodohkan sesiapa.

  Sebenarnya saya bukan orang yang tiada berpelajaran.  Saya mempunyai ijazah
Sarjana Muda Perubatan dan pernah berkhidmat di sebuah Hospital Kerajaan.
Namun saya telah sanggup mengorbankan karier demi keluarga, terutama sekali
anak.

  Disebabkan saya kini surirumah sepenuh masa, saya giat mencari alternatif
lain untuk mendapatkan rezeki HALAL.

  Kemudian, ditakdirkan saya diperkenalkan dengan Program Duit Halal oleh
seorang rakan.  Pada mulanya saya memang tidak percaya.  Email beginilah yang
sering saya hiraukan sahaja.  Namun saya beranikan diri mencuba.

  Dengan berbekalkan modal sekecil RM36, saya bukan sahaja mendapat keuntungan
dengan mempromosikan laman web www.duithalal.com/ahli/u-surf-007, malah
mendapat ‘ebook’ bernilai RM5000 secara PERCUMA!

  Mulai saat bersejarah itu, saya berazam untuk mencuba nasib sebagai usahawan
internet yang berjaya.

  Pendek kata, jika anda mendaftar hari ini di
www.duithalal.com/ahli/u-surf-007, anda akan:

  1. Mendapat ‘ebook’ bernilai RM5000 yang merangkumi lapangan BISNES INTERNET,
PEMASARAN INTERNET, MOTIVASI DAN KENDIRI, PANDUAN, ADSENSE, SEO DAN NICHE,
AFFILIATE, IBU BAPA & ANAK, MASAKAN DAN RESEPI, DEKORASI, PEMBELAJARAN dan
HAIWAN PELIHARAAN.
2. Berpeluang menambah WANG SAKU setiap hari (bergantung kepada usaha anda)
3. Membantu mereka yang memerlukan dengan menderma (sebahagian daripada wang
pendaftaran akan disalurkan ke arah KEBAJIKAN - FISABILILLAH)
4. Membantu meningkatkan TARAF EKONOMI sesiapa sahaja yang mendaftar sebagai
ahli
5. Tidak akan rugi apa-apa jika anda malas bergiat dengan bisnes internet
(mempromosikan website) kerana telah mendapat banyak ‘ebook’ yang berguna

  Petikan hadis:
  Rasulullah s.a.w. ditanya mengenai usaha yang paling baik sebagai sumber
pendapatan atau rezeki. Lalu Baginda menjawab: “Pekerjaan yang paling baik
hasil usahanya sendiri dan setiap perniagaan yang baik serta halal.”
(Riwayat Bazzar dan Sohehahu al-Hakim)

Akhir sekali, tepuk dada, tanya niat.  Adakah niat anda baik?  Jika ya, tidak
salah anda mencuba www.duithalal.com/ahli/u-surf-007.  Sesungguhnya saya hanya
menjalankan tugas dan tidak memaksa.

  Usaha tangga kejayaan.  Mungkin besok anda akan berterima kasih kepada saya…

  Semoga berjaya!

  Daripada buku 404 Self Improvement Tips 2004 Bob Bastian of OmniWeb
Marketing.com (yang boleh didapati dengan menjadi ahli):

  117.  Share your Success

  Although this may be more at the end of the process, it is important.  When
you finally do reach your success, use your experience to teach, guide and
mentor others so that they too might succeed.