PROGRAM DIPLOMA YANG TERULUNG DI MALAYSIA!!!    Assalam Mu'alaikum
Wbrth!!! & Hi There!!! Boleh tolong kenalkan ini kepada kawan - kawan
anda??? :   DIPLOMA in SECURITY MANAGEMENT   MENDAPAT PENGIKTIRAFAN DARI
KEMENTERIAN DALAM NEGERI (KDN), LEMBAGA AKREDITASI NEGARA (LAN) &
KEMENTERIAN PENGAJIAN TINGGI MALAYSIA (KPTM).     PENGAJIAN SELAMA 2 1/2
TAHUN DI PUCHONG (Full / Part - Time) :  a) 2 TAHUN TEORI              &
b) 6 BULAN PRAKTIKAL     TERBUKA KEPADA SEMUA LEPASAN :    1) SPM -
MINIMA 3 KREDIT & MESTI LULUS BAHASA INGGERIS.     2) STPM - 1 PRINSIPAL
(PENGAJIAN AM).     LAYAK MENDAPAT BANTUAN PTPTN ($20,000)   *** Syarat
umur dari 18 hingga 45 tahun.    JAMINAN MENDAPAT PEKERJAAN SELEPAS
TAMAT PENGAJIAN!!! Seperti :-      # Jawatan Penyelia
# Jawatan Pengurus       # Pegawai Sumber Manusia      # Eksekutif Kanan
Keselamatan          # Pegawai Syarikat Logistik      # Pegawai
Penyiasatan        # Pegawai penguatkuasa           # Pegawai Polis
(Inspektor)    # Pegawai Tentera (Leftenan)   # Pegawai Kastam    #
Pegawai Imigresen                  # Pegawai Badan Pencegah Rasuah
    # Penasihat Hal Ehwal Keselamatan dalam Pengurusan Syarikat
# Pegawai Jabatan Pengurusan Pecah Amanah di Bank / Syarikat    # Dan
ada banyak lagi!!!!!!!!!!!!!!!!!!      ### Pengiktirafan dari LEMBAGA
AKREDITASI NEGARA (LAN)           Sah berdasarkan data pada tarikh 3
September 2007 :          Nama IPTS       : Kolej Putra Intelek
No. Rujukan     : K5662         Nama Kursus    : Diploma in Security
Management            Sahlaku Mula   : 05/11/2004            Sahlaku
Akhir  : 04/11/2009    BERMINAT UNTUK MENDAFTARKAN DIRI ANDA?  ATAU ANAK
ANDA? KAWAN ANDA?                 >>> SAIFUL   0 1 2 - 6 1 8 2 8 9 7 <<<
[EMAIL PROTECTED]
<http://us.f546.mail.yahoo.com/ym/[EMAIL PROTECTED]>
[EMAIL PROTECTED]
<http://us.f546.mail.yahoo.com/ym/[EMAIL PROTECTED]>
*** Selamat menjalani ibadah BERPUASA kepada semua         umat Islam!!!
***   Do'a malaikat Jibril menjelang Ramadhan, "Ya Allah, tolong abaikan
puasa umat Muhammad, apabila sebelum memasuki bulan Ramadhan dia tidak
melakukan hal-hal yang berikut:

* Tidak memohon maaf terlebih dahulu kepada kedua orang tuanya (jika
masih ada);
* Tidak bermaafan terlebih dahulu antara suami-isteri;
* Tidak bermaafan terlebih dahulu dengan orang-orang sekitarnya."

Maka Rasulullah SAW pun mengatakan Amiin sebanyak 3 kali.

Dapatkah kita bayangkan, yang berdo'a adalah Malaikat dan yang
meng-Amiinkan adalah Rasullullah SAW dan para sahabat, dan dilakukan
pada hari Jumaat.

Oleh itu, terlebih dahulu saya  ingin 'MEMOHON JUTAAN MAAF' jika saya
ada berbuat kesalahan, baik yang disengajakan mahu pun yang tidak
disengajakan, semoga kita dapat menjalani ibadah PUASA dengan khusyuk,
diberkati dan dirahmati Allah S.W.T, insya'allah.

SELAMAT BERPUASA..

Wassalam!